Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за температурата на охлаждащата течност

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за температурата на охлаждащата течност

    Имам питане към колегите с ЖТД за това каква температура достига в града двигателят им и за колко време (км пробег). В сегашните студове забелязах, че моята трудно стига до под 90 градуса (общо взето стои около първата чертичка и леко над нея), а когато пусна яко парното, даже пада леко, но всичко това се случва само в задръствания и при ниски обороти и пробези от по макс 5-6 км.

    Извън града си лепи номиналните градуси и няма грижи.

    Дали не се е случило най-страшното с термостата ми или е просто се касае за лека форма на параноя ?!

    Мерси предварително
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

  • #2
    Хапсолютна параноя !
    Дишай дълбоко и спокойно !
    И при мен е идентично
    Извъградско в тея студове, даже пада малко под 1-вата черта
    http://luchi.bg/ Парапети

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от DiabL0
      ...Извъградско в тея студове, даже пада малко под 1-вата черта
      Е това не е ли термостат? Извън града би трябвало да си седи на 80+ постоянно, освен ако не се спускаш по баир без газ продължително време. На теб успява ли да ти вдигне температура 145-цата в града?

      Преди малко си правих експеримент: с включено на макс парно не вдигна повече от средата м/у 1-ра и 2-ра черта след 20-ина минути каране. В момента, в който спрях парното, температурата си стигна оптималните 80+ градуса и после пак с парно на макс ги поддържаше.
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        термостатче... аз моя днеска го смених ... същите симптоми

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • #5
          И при мен положението е подобно. Загрява за 10 мин ( 4-5 работа на място) . Това с нов термостат (само дето пак ми отиде).
          В момента държи точно 75 градуса няма градско няма извъмградско. Проверих го - отваря на 70-72 градуса а отварянато трябва да започне от към 80 градуса (поне така казват навсякъде) Ейго де е документъ
          '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
          Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
          Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Neokill
            И при мен положението е подобно. Загрява за 10 мин ( 4-5 работа на място) . Това с нов термостат (само дето пак ми отиде).
            В момента държи точно 75 градуса няма градско няма извъмградско. Проверих го - отваря на 70-72 градуса а отварянато трябва да започне от към 80 градуса (поне така казват навсякъде) Ейго де е документъ
            Еми освен пак да ти ползвам връзките
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              !!!

              На Бравото стрелката стои кат закована по средата /около 90 /, пада само когато се спуска по надолнище но после пак стои на средата! Термостат!!!
              Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

              Comment


              • #8
                Re: !!!

                Първоначално публикувано от JORDI
                На Бравото стрелката стои кат закована по средата /около 90 /, пада само когато се спуска по надолнище но после пак стои на средата! Термостат!!!
                А в града как е? Аз нямам спомен как беше миналата зима, но май не беше така
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  Re: !!!

                  Първоначално публикувано от trustworthy
                  Първоначално публикувано от JORDI
                  На Бравото стрелката стои кат закована по средата /около 90 /, пада само когато се спуска по надолнище но после пак стои на средата! Термостат!!!
                  А в града как е? Аз нямам спомен как беше миналата зима, но май не беше така
                  бе говорете си квото искате !!
                  Според моето скромно мнение си е ОК !!

                  държи си ми една идея над втората черта!
                  Извънградско също, казах че пада ама когато я карам без гас ... или в подобни усложвия
                  иначе се върти около втората черта !
                  И то как да не пада извънградско, след като слязох в понеделник а Сливен за не повече от 30 сек. и ми окапаха ушите! Беше над -10 градуса!
                  Като беше малко по топло във Варна, вдигаше до една идея преди 90 и там заспиваше ! Ама ся се озорва след втората четра, ама трудно се връща преди нея !
                  аиде със здраве !
                  И дано не е термостат, а само да се заблуждаваш
                  http://luchi.bg/ Парапети

                  Comment


                  • #10
                    Пише Ви човек, който скоро си смени термостата.. за тез къси разстояния 5-6 км. в тез студове е нормално да дигне 60-70(макс.) и то ако е поработила малко пре дома Ви.Извън града или градско с повече километри като застане на 90 градуса нема мърдане...т.е параноята на "човека заслужаващ доверие" не е оправдана ....
                    А термостата си го смених защото:
                    1.Като стигнеше кам 60-70 градуса парното беше топло
                    2.По нанадолнище стигнала до 70гр. бързо пада температурата...т.е термостата стои или отворен,полуотвотен или отваря на 60градуса......
                    Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

                    Comment


                    • #11
                      Днес я следих цял ден как се държи и мисля, че за термостат не можа да става дума. Просто При отворено напълно парно е практически невъзможно да сттигне оптимална температура в града, освен ако не се настъпи яко няколко пъти до към 3500 - 4000 об. Реално аз над 2500 я карам едва след като загрее до край, а явно последното в студовете, в градски условия може да стане само ако я ръчкаш студена Омагьосан кръг се получава един вид.
                      С парно на макс колата стигна до към 60-70 градуса след 20 мин каране, но като спрях, отворих капака и пипнах маркуча към радиатора, той беше студен, така че вариантът да е останал открехнат термостатът го отметнах.
                      Иначе при спряно парно колата загрява за норматив
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от trustworthy
                        Днес я следих цял ден как се държи и мисля, че за термостат не можа да става дума. Просто При отворено напълно парно е практически невъзможно да сттигне оптимална температура в града, освен ако не се настъпи яко няколко пъти до към 3500 - 4000 об. Реално аз над 2500 я карам едва след като загрее до край, а явно последното в студовете, в градски условия може да стане само ако я ръчкаш студена Омагьосан кръг се получава един вид.
                        С парно на макс колата стигна до към 60-70 градуса след 20 мин каране, но като спрях, отворих капака и пипнах маркуча към радиатора, той беше студен, така че вариантът да е останал открехнат термостатът го отметнах.
                        Иначе при спряно парно колата загрява за норматив
                        че мноо ясно че ще е така...
                        че нали парното си е едно малко радиаторче, дето като си врътнеш парното на макс, го охлажда.... следователно охлажда и течноста- двигателя
                        аз за това сутрин докато неотлепи сстрелката, невключвам парното, че много по трудно загрява. и как видя че се опитва да вдигне радуси, 2-3 пъти в 5200 оборота... и прното разтапя таблото от жега
                        хем и гумите да се постоплят малко
                        Поздрави, и неправете това у дома!(с вашите коли)
                        http://luchi.bg/ Парапети

                        Comment


                        • #13
                          Стрелката ми заковава90градуса със или баз включено парно,при работа на място около 5 минути и 1километър в този студ.
                          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Xtrim7
                            Стрелката ми заковава90градуса със или баз включено парно,при работа на място около 5 минути и 1километър в този студ.
                            Ама друго гориво ползваш Има малко разлика
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #15
                              Re: Въпрос за температурата на охлаждащата течност

                              Първоначално публикувано от trustworthy
                              Извън града си лепи номиналните градуси и няма грижи.
                              При прецакан (отворен) термостат в града ще си загрява , а извън него -ще изстива (заради струятя въздух при голяма скорост) - " това е толкоз просто и логично...", както би казал Поетът. И аз скоро сменявах.
                              166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                              Comment

                              Working...
                              X